loading...
❤لاوترین❤

Majid بازدید : 323 دوشنبه 03 بهمن 1390 نظرات (2)
اینم یه عکس سرباز با ماشین پلیس دوست دخترشو مچرخونه



شبا که ما میخوابیم آقا پلیسه بیداره؟؟؟ 


من خرابِ اون نگاه مظلومانه ی پسره هستم!(تریپ موش مُردگی!)

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی بافنده در تاریخ 1348/10/11 و 21:56 دقیقه ارسال شده است


با سلام خدمت مدیر سایت ممنون از مطالبی که گذاشتی خ وقته دنبال این مطالب بودم
من یک سایت تخصصی کسب درامد از اینترنت دارم که توش سایت های تضمینی و مورد تعیید کسب درامد از اینترنت رو معرفی می کنم من توی سایتم یک سرویس ویژه برای بازدیده کنندگان قرار دادم که می توانند بدون هیچ گونه هزینه ای اس ام اس رایگان بدون محدودیت به هر شماره ای که می خواهند بفرستند مطمین هستم باورت نمیشه ولی بهت پیشنهاد می دوم یک بار از این سیستم استفاده کن
راستی اگر مایل به تبادل لینک هستی من رو با نام
"كسب درآمد از اينترنت | ارسال اس ام اس رایگان | بازاريابي اينترنتي"
اینم ادرس سایتم www.myfaads.co.cc لینک کن و تو بخش نظرات وبلاگم به من اعلام کن تا منم تورو لینک با تشکر مهندس علی بافنده مدیریت سایت MyFaAds


این نظر توسط ali در تاریخ 1348/10/11 و 21:48 دقیقه ارسال شده است

ایول بابا دم آقا پلیسه گرم!شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 121
  • بازدید ماه : 348
  • بازدید سال : 1,995
  • بازدید کلی : 27,645